الاثنين، 2 مايو 2011

عودة :))

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته


كل سنة و انتو طيبين بمناسبة مليون مناسبة فاتت و انا بعيدة عن البلوج ,, و كل ثورة مجيدة و مصر بخير
وحشتوني اوي وبعتذرلكم و ببوس راس كل حد فيكم على فترة الغياب دي ,, و مكسوفة كسفة محصلتش

اني كان ليا قدر من الاهتمام عندكم انا مستهلوش لاني محترمتش انكم بتزوروني و كنت أد مقامكم العالي
اسفه بجد ,, لكن كان غصب عني صدقوني لاني كنت تعبت من الكتابة و الرسم ,, فمكنش عندي حاجة بجمال ذوقكم و سمو اخلاقكم وواثقة من ده و عارفة انكم هتسامحوني
انتو عارفني متعودتش اطول ,, بس ليكو عندي الكاريكاتير ده ارجع بيه واتمنى يعجبكم ,, خالص احترامي ,, والسلام ختام


نوران عادل الخشن




تم النشر في مجلة مصري بتاريخ
3 مايو 2011

هناك 10 تعليقات:

نور الدين (محمد الجيزاوى) يقول...

حمداً لله على سلامة قلمك المميز وريشتك المبدعة
تحياتى

آه وكفى يقول...

نور الدين
-------------

الله يسلمك يا نور .. شكرا لذوقك .. دمت بود

MKSARAT - SAYED SAAD يقول...

بجد حمد الله على السلامة
كنت مفتقد شريكة تدوين وصديقة عزيزة
اتمنى متغبيش تاني
كوني بخير
سيد سعد

آه وكفى يقول...

سيد سعد
--------
افتقد عذب كلماتك ورقة حروفك اكثر .. دمت مبدع

ميرام يقول...

ههههه
ماتغيبيش تاني بقى
(:

آه وكفى يقول...

ميرام
------
من عنيا انتي تؤمري :))

كريمة سندي يقول...

حلووووووووو أوي صدقت والله

آه وكفى يقول...

كريمة سندي
-----------
ههههههههههههههه ,, نورتي :))

MKSARAT - SAYED SAAD يقول...

نوران صباح الخير

البوست الجديد بتاعي هتشتركي معايا فيه فترة الراحة بتاعتك انتهت .
معلشي ابعتيلي ميل من عندك علشان شكلي ضيعت اميلك في تعديل الاسماء عندي على الكونتكت
هبعتلك البداية عليه واقولك هنكتبه ازاي مع بعض
مستنيكي
سلام

آه وكفى يقول...

مااااااااااااااااشي يا سيد :))